page_banner

nutizie

I passi di stallazione di a porta più vicinu

Prima di a stallazione, duvete leghje attentamente l'istruzzioni di stallazione, è ùn vi scurdate di stallà a tappa plastica, chì pò esse usata per catturà l'oliu idraulicu chì sguassate da a porta più vicinu.Determina a pusizione di stallazione secondu l'orientazione, a dimensione di a forza di chjusu di a porta è a dimensione di l'installazione trà u corpu di a porta, u sediu di cunnessione è a cerniera di a porta.

• Sicondu i bisogni di a forza di chjude, a forza di chjude pò esse cambiata invertendu u sediu di cunnessione da 180 ° o cambiendu a pusizione di cunnessione trà a biela di cunnessione è u sediu di cunnessione.A più grande hè a distanza trà a biela di cunnessione di l'ajustamentu è a linea centrale di a cerniera di a porta, più chjuca hè a forza di chiusura di a porta più vicina, è viceversa.

• Determinà a pusizione di i viti di muntatura secondu l'istruzzioni di u manuale di stallazione, dopu perforazione è tap.

• Installa u corpu più vicinu à a porta cù i viti dopu a determinazione di e pusizioni di muntatura di i viti.​​

• Installa u connector fissu;poi installate a scheda di driver cù viti.​​

• Aghjustate a verra di regulazione à 90 ° cù u quadru di a porta, dopu cunnette a barra di cunnessione à a piastra d'accionamentu;è stallà a tappa plastica, chì pò esse usata à catturà l 'oliu idraulici leaking da a porta più vicinu.

• Dopu chì a stallazione hè finita, verificate s'ellu i viti di fissazione sò stretti, è ùn deve esse micca fenomenu soltu o scioltu.Apertura a porta à a pusizioni massima aperta è verificate chì u bracciu incurvatu di a porta più vicinu ùn tocca micca o strofina contra a porta o u quadru.

• Aghjustate a vitezza di chjusu di a porta più vicina cum'è necessariu.Di solitu i chiudiporta anu 2 viti di regulazione di a velocità (bobina di l'acceleratore).A vite di regulazione superiore hè a vite di regolazione di a velocità di chjusu di a prima tappa, è a vite di regolazione inferiore hè a seconda tappa (di solitu 10º) a vite di regolazione di a velocità di chiusura di a porta.


Tempu di Postu: Dec-16-2021